Waar kan ik dichtbij (of in) Arnhem herenschoenen in maat 50 vinden?

Ik heb schoenmaat 50, en wil schoenen gewoon in een winkel kopen in plaats van via een webshop.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

In Vreden (Net over de grens in Duitsland) zit een schoenwinkel gespecialiseert in grote maten

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik heb de website even erbij gezocht; Ze hebben een kleine vestiging in Zutphen.:

Waarom werd Wessels twee keer in het Guinness boek of
Records vermeld en waarom heeft u daar baat bij?

* omdat Wessels zelf schoenen produceert en deze levert aan de grootste mensen ter wereld,
* wij zijn in het bezit van het grootste historise miniatuurschoenen museum ter wereld.

De grootste confectieschoenen ter wereld
De grootste mensen ter wereld dragen schoenen van Wessels

Guinness-record van de grootste confectieschoenen ter wereld

Wij zijn de Guinness-recordhouders van de grootste confectieschoenen ter wereld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wessels Nieuwstad 16 7201 NP Zutphen. Tel. 0575-510413
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zelf zou ik het niet weten maar aan de jansbuitensingel(bij de bruidswinkel in de buurt)zit een mannenzaak met aparte maten,en die weten vast waar je ook schoenen kunt krijgen,of misschien hebben ze het zelf wel!