Hoe duur denken jullie dat het is om je haarzakjes weg te halen? (met de laser)

Een laser is een heel scherp licht dat haartjes weg kan halen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Duizenden euro´s, want daar blijft het natuurlijk niet bij... Als je dit gedaan hebt, dan moet je nog dat...

Als je jezelf nu eens gewoon gaat accepteren, dan hoef je niet honderden euri´s uit te geven voor de ontharing...

En zoek een vent die kleine borsten het lekkerst vind, dan hoef je die ook niet op te pimpen/pompen...

En dan hoef jij niets te doen om er goed uit te zien...

Geloof toch niet al die verkooppraatjes van die gladde reclamejongens die zeggen dat lichaamshaar niet mag... Het is allemaal commercie en het is 10 jaar geleden begonnen... En nu oogsten ze succes...

We moeten binnenkort ook onze aars gaan bleken, want het is geen gezicht... Kom nou, laat je niet opnaaien door die gladde reclamejongens... Je moet op enig punt in je leven toch gaan accepteren dat het is zoals het is, begin daar maar meteen mee... En dan krijg je een partner die van JOUW houdt en niet van je boezem of je figuur... Lijkt me veel relaxter...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb een site gevonden,maar ik weet niet waar je woont(voor iest in de buurt)of op welke plek je het wil doen dus ik heb de hele prijslijst maar er in gezet.
Ook is het natuurlijk zo dat de ene duurder of goedkoper kan zijn dan een ander.

wil je verder kijken of in je eigen buurt dan google haarzakjes laseren wat kost het en je krijgt div pagina`s

LASERONTHARING d.m.v. diode laser
prijs is per behandeling

Prijzen Dames

Bovenlip € 65,-
Kin € 65,-
Wangen € 95,-
Bakkenbaarden € 70,-
Oorschelpen € 50,-
Jukbeenderen € 65,-
Gehele gezicht € 195,-
Oksels € 128,-
Nek € 70,-
Hals € 70,-
Billen € 175,-
Buik € 120,-
Onderbenen € 295,-
Bovenbenen € 295,-
Onderarmen € 195,-
Bovenarmen € 195,-
Onderrug € 145,-
Voeten € 85,-
Volledige benen € 495,-
Volledige armen € 275,-
Rondom de tepels € 70,-
Rondom de navel € 65,-
Bikinilijn small € 135,-
Bikinilijn medium € 160,-
Bikinilijn large € 195,-

Damespakket 1 Bovenlip / Kin € 125,-

Damespakket 2 Bikinilijn / Oksels € 240,-

Damespakket 3 Onderbenen / Oksels of Bikinilijn € 345,-

Damespakket 4 Onderbenen / Oksels en Bikinilijn € 435,-

Damespakket 5 Volledige benen en Bikinilijn € 505,-

Damespakket 6 Volledige benen / Bikinilijn en Oksels € 600,-

Damespakket 7 Volledige lichaamsbehandeling € 1100,-