Heb korte wimpers en wil wat langere en vollere?

Heb van nature erg korte wimpers, is hier iets aan te doen evt een permanente oplossing ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Rimmel volume lash mascara!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Accepteer jezelf toch... Zo meteen moet je een grotere maat borst en een beetje meer kaak en het liefst een dunnere dat... enz enz...

Weet je dat dat nooit ophoudt en dan ga je nog ouder worden, of je gaat ZIEN dat je ouder wordt, dan moet dat weer gestopt worden...

Zoek maar een rijke vent uit die je zal betalen voor al dat verbouwwerk...

Accepteer jezelf toch zoals je bent... Den hoef je niet op je tenen te lopen en krijg je de vent die JOU leuk vindt en niet je figuur of je looks of je boobs...

Wees jezelf, want dat ben je al...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik gok van niet..aan het profiel en de foto te zien..
Met élke goede (zelfs goedkope) mascara die belooft dat je lange wimpers krijgt kun je langere en vollere wimpers krijgen. Mits je het goed opbrengt. Neem er de tijd voor, beweeg het borsteltje tijdens het opbrengen horizontaal heen en weer. Maak lange halen, van wortel tot uiteinde. Laat het eerste laagje drogen en breng daarna een 2e laagje aan. Oefening baart kunst maar je zult zien dat je ineens echt lange wimpers kunt creeeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou eens kunnen overwegen om wimperextensions te nemen.
Enkele jaren geleden heb ik ze ook een tijd gehad, je kunt zelf kiezen hoeveel je er wilt hebben en hoe lang.
Het zijn haartjes die tussen je eigen wimpers worden gezet.
Ze blijven, dacht ik me nog te herinneren , dat ze een week of 6 blijven zitten. Ik heb ze toen door mijn dochter laten zetten, het is een onderdeel van har beroep.
Ik heb hieronder wat info bij gedaan ( niet van mijn dochter) voor wat informatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helaas is hier geen wimperextension voor haha maar een goed merk mascara die voller en langer beloofd werken best wel,ik heb zelf hele fijne wimpers en ik vind het een uitkomst,die is van maybeline