Zijn er ook Hema's waar je kunt passen? Zo ja, welke?

In onze Hema zijn geen pashokjes. Is dat in alle Hema's zo of hebben ze dat sowieso niet?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ligt dat aan onze Hema of hebben ze dat sowieso niet?*

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
6.1K

Het beste antwoord

Klopt in Hema's zijn geen pashokjes.
Wat je wel kan doen is 2 maten kopen, thuis passen en de foute maat terugbrengen.
Dat doen wij ook altijd als we iets over internet bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Volgens mij hebben ze die sowieso niet, bij mij in de buurt ook niet dus je moet gokken op welke maat je hebt en anders moet je hem terugbrengen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, er is in geen enkele Hema een pashokje. Als het om overkleding gaat kan je het natuurlijk wel even in de winkel proberen. Maar er wordt dus nooit moeilijk gedaan over ruilen. Laat de labels er aan zitten en bewaar de bon erbij, dan kan je het zo terugbrengen.
Amadea
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Mis... ik heb er eentje gevonden: de Amersfoortse HEMA heeft als enige HEMA paskamers.
http://www.franchiseformules.nl/data/items/EplpkuVullWKenOjfA.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig.
Blijkbaar toch geen succes.
Want het artikel is al van 2004.
En ik heb het idee nog nergens opgevolgd gezien.
In de Hema van hasselt is al zeker een kleedhokje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Onterechte min, want het klopt dat er in de Hasseltse Hema een pashokje is. In de vraag staat niet vermeld dat het alleen over Nederland gaat!
Nee, ik heb daar wel eens in de winkel naar gevraagd, maar nergens in Nederland is een Hema met pashokjes. Het is dus de bedoeling dat je het thuis rustig gaat passen en als het niet bevalt, dan kan je het zonder enig probleem terugbrengen en je geld terugkrijgen. Je moet natuurlijk wel de bon bewaren en het kaartje eraan laten zitten, maar dat lijkt me logisch ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon in het pad passen.
Gaat natuurlijk niet met alles.
Zal het belijd van het bedrijf
zijn, kan niet zo gauw bedenken
wat.

Toegevoegd na 2 minuten:
Denk toch dat het te maken heeft om de
klanten niet al te lang in de winkel te hebben.
Passen vergt veel tijd,en je moet ook personeel
hebben bij het pashokje en alles weer te rug hangen,