Hoeveel kost een jas met een echte bontkraag bij Daan Womenswear??

xx.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minstens 2 levens van een dier.....Hoe kan je het willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus voor platje. Er zijn zoveel alternatieven tegenwoordig!!
Frimu2
12 jaar geleden
+ voor platje...wilde zelf ook dit antwoord geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, voor de dode wasbeerhond om je nek betaal je flink extra.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plusje voor platje is toch zielig als je echt bont gaat kopen....-_-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk er eerst een goed over na of dat "echte" aan dat bont het allemaal wel waard is.
Het imitatiebont van tegenwoordig is echt van goede kwaliteit! Het is bijna ECHT bont!! Dan kun je altijd nog tegen je vriendinnetjes zeggen dat het echt bont is. Zij kunnen het verschil echt niet zien.. En mocht je alsnog gaan voor een jas met echt bont, kijk dan om het zeker te weten even het filmpje uit deze link: http://action.peta.nl/ea-campaign/clientcampaign.do?ea.client.id=43&ea.campaign.id=2118 Dan weet ik zeker dat je er anders over denkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk vooral het stukje van het levend villen even.. Gegarandeerd een slechte nachtrust
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@1vraagje; waar kan je dan imitatiebont komen dat op echt bont lijkt? ;$ wnt overal waar ik ben geweest lijkt het heel nep en als je het dan gaat wassen is het volgensmij meteen weer verpest..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@xxFloor Zie antwoord Gewoon bont kan je overigens ook niet gewoon wassen. Dat moet ook naar de stomerij, waar het dan waarschijnlijk ook nog een speciale behandeling moet hebben. Dus ook in dit geval kun je beter "nep"-bont hebben.

Antwoorden (2)

Je vraagt bij ''reacties'' waar je dan een jas met nep bont kan kopen.
Ik weet wel dat het merk ''cars'' jassen verkoopt met grote nep bontkragen. Die heb ik zelf ook.
Het valt bij dat merk echt mee dat het er nep uit ziet, en de kwaliteit is ook goed.
En je kan beter je bont niet wassen maar dat moet je naar de stomerij brengen.

Toegevoegd na 3 minuten:
In de onderste link kan je zien welke winkels en merken geen echt bont verkopen. En daar hoort Cars ook bij.
Die maken echt goed bont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zou ik niet weten.
Maar het ligt ook aan de merk jas hé.
En ook welke bont je pakt, daarmee bedoel
ik groot of klein. ;)
Nickelson met redelijk grote bondkraag kost
algauw 220 euro!

Toegevoegd na 49 seconden:
bontkraag*