Is www.uggugg.nl een betrouwbare site?

Ik wil uggs kopen op deze site , maar is het wel betrouwbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de ANWB hebben ze hele goede warme laarzen hoor en daar kan je ook in de sneeuw mee lopen. En ze zien er beter uit. en je ziet er beter uit als je die laarzen draagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een onzin zeg, als diegene nou graag Uggs wil dragen? Ik draag ze ook, zomer en winter, het zijn de enige schoenen waar ik een hele dag op kan lopen zonder zere voeten. Tegenwoordig zijn er ook andere Uggs dan de 'standaard' Uggs, ik heb Uggs waarvan niemand zou zeggen dat het van dat merk is, als het er niet op zou staan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Samantha Ja dat kun jij weten, want jij hebt alle schoenen uitgeprobeerd? Ik denk dat je bedoelt, dat zijn de enige schoenen die op dit moment mode bewustzijn en waarop ik een hele dag kan lopen zonder zere voetjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb vanalles geprobeerd ;) van goedkope schoenen tot schoenen van 500+ euro.. Schoenen laten maken, steunzolen.. Dus vertel mij wat.. Trouwens, modebewust zijn ze al lang niet meer, dat waren ze 2/3 jaar geleden, ze worden nu niet voor niets 'ugglys' genoemd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie ze nog best veel, maarja ik woon dan ook niet in de hipste stad van Nederland. En zit je voetpijn altijd op 1 plek? In ieder geval sterkte met je voeten!

Antwoorden (3)

Als ze een tekentje hebben dat die site is goed gekeurt dan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hij is goedgekeurt heb net gekeken voor je.
Die website is niet bekend bij Ugg Australia. De kans is dus groot dat ze namaak-Uggs verkopen.
bamibal
12 jaar geleden
Deze website verkoopt geen echte UGGs. Wel hebben ze de foto's gebruikt van de echte modellen, wat erg misleidend is. Heb zelf jarenlang bij een verkooppunt die de echte schoenen verkocht gewerkt, en deze modellen zijn gewoonweg niet voor de helft van de normale prijs te krijgen.

De term 'it's too good to be true' geldt vaak voor zulke sites.

Daarnaast staan op zo'n site vaak ook kleuren die bij UGG zelf niet bekend zijn.