Het gaat voornamelijk om het vooraf weken in een sopje. Volgens mij zijn er meerdere producten hiervoor op de marktt, maar de eerlijkheid gebied mij te zeggen: "biotex is de bekendste, daarom staat ' ie bij ons in de kast" .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat wil je ermee doen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij bedoelt hij Bioxet, de permanente haarverwijderaar, voor bijv. gezichtshaar. Heb ik geen ervaring mee trouwens.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oh bestaat dat?! Dacht dat het om een tikfoutje ging.... eh... permanente ontharing... heb ik ook geen ervaring mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Grappig, ik dacht ook dat het om Biotex ging, totdat ik even ging googelen. Er ging een (haarloze) wereld voor me open :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben nu wel benieuwd of het een tikfoutje is of overbeharing...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij zullen we het nooit weten....
Ja, maar de vraag is natuurlijk of je oud genoeg wordt om het te bewijzen.