Waar kan ik een portemonnee vinden met een muntenvak die je open moet ''knijpen''?

Mijn vader had jaren geleden een portemonnee met een muntenvak waar hij in de bovenkant moest knijpen zodat het muntenvakje open ging. Volgens mij zat er een magneetje in. Dus als je er in kneep dat je de bovenkant van het vakje als een ovaal in je handen had.

Ik weet het, een beetje heel erg onduidelijke omschrijving maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet uitleggen?

Wie weet of deze portemonnees nog te krijgen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar dit nog te krijgen is durf ik niet te zeggen, wellicht is een oplossing door een telefoonhoesje met een magneetstrip te gebruiken. Denk dat dit hetzelfde effect geeft. Succes!

Het beste antwoord

Voor €9,99 heb ik er een gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Nu ik 'm zie: inderdaad, zo'n portemonnee had mijn vader ook!

Andere antwoorden (1)

Dat heet een knijpportemonnee en ik denk dat je via google wel zoiets kunt vinden.