Mijn sokken draaien altijd aan mijn voeten. In no time zit de onderkant aan de zijkant. Ik heb een hoge wreef en die veroorzaakt dit probleem. Tip?

Herkent iemand dit probleem? Zo ja, heeft u dan een oplossing? Een merk waar dit niet bij gebeurt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
8.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat heb ik ook maar alleen als ik geen schoenen aan heb ik hoop dat je goede tips krijgt;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Joop ik ook.

Antwoorden (3)

Als het probleem de wreef is probeer U dan met toilet papier of keukenrol bij Uw enkel op te vullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook een hoge wreef maar geen last van dat probleem. Koop je sokken op de goede maat de maatvan je schoenen dus en niet groter dan kan dat probleem namelij voorkomen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb schoenmaat 41. Sokken zijn altijd maat 39-42 en die zijn echt niet te groot eerder een beetje te krap. Misschien zijn herensokken toch iets anders van model.
ronron1212
12 jaar geleden
heb je het ook als je net nieuwe sokken hebt gekocht. Dan zou ik maar eens naar damessokken kijken.
Heeft u weleens naadloze sokken geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb nog nergens naadloze sokken kunnen vinden. Weet u misschien waar ik die kan kopen?