Horloge wit krijgen?

Door mijn nieuwe Cars broek is mijn horloge die normaal wit was, nu op stukjes blauw geworden. Hij is eigenlijk van mijn broer, en die is nu boos op me. Ik heb al geprobeerd om met azijn erover heen te gaan, zoals ik ergens heb gelezen. Maar mijn broer is er echter niet tevreden over, en ik ook niet. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor materiaal is het?

Het beste antwoord

Dikke bleek wil nog wel eens helpen. Aanbrengen en 5 minuten laten "intrekken" dan afspoelen/droogvegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

of een beetje jif , daar krijg je het er ook mee af.