Mijn ene schoen kraakt bij elke stap die ik doe, wie heeft een tip om dit te verhelpen ?

Het zit in de zool, bij elke buiging kraakt het, erg irritant, en ik heb het gevoel dat iedereen het hoort. Ennnn ze zijn wel betaald. (wordt vaak gezegd als schoenen kraken, dat ze niet betaald zijn). Wie heeft een goede tip ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Mode
2.6K

Antwoorden (5)

Een tijdelijke oplossing: de zool insmeren met talkpoeder of kaarsvet.
Definitieve oplossing: zool bekleden met tanel velours

http://www.fisher-group.com/tips_main_krakendezolen.php4
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde gehad, heel vervelend als je op straat loopt! Je krijgt het idee dat iedereen je nakijkt... Alsof je met water in je schoenen loopt te soppen.

Mijn oplossing zou zijn: breng ze naar de schoenmaker en laat er een nieuwe zool onder zetten, dat is wel de makkelijkste en beste oplossing denk ik zo.

Ligt er uiteraard ook weer aan wat voor zool je hebt, lederen zolen zijn wat makkelijker te vervangen dan rubberen zolen die je onder sneakers/sportschoenen vindt.

Oplossing 2: koop nieuwe schoenen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je schoenen betaald zijn endat nog niet zo lang geleden,teruggaan nar de zaak waar ze gekocht zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ze nog niet zo lang hebt ,zou ik er meer terug gaan naar de schoenwinkel.

Misschien heeft de schoenmaker een tip?
Maar zo te zien hier op gv tips genoeg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een nacht vochtige kranten in stoppen en goed opspannen met een schoenenspanner..
Als dat niet werkt vochtig sproeien en een nacht in de vriezer leggen..
Is geen flauwekul, helpt echt...