Als ik modellenwerk wil doen waar kan ik me dan aanmelden? woon in eindhoven? 15 jaar!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Typ gewoon eens in google ''Modellenbureau Eindhoven". Bekijk een aantal sites en ga dan weer terug naar de site wat jou het meest aanspreekt. Vraag (on)bekenden / familie etc. of ze het bureau kennen want je moet heel erg oppassen voor fakesites!! Denk je dat je een betrouwbare bureau heb gevonden neem dan contact met ze op. Als ze je willen voor een gesprek neem dan iemand mee, gewoon voor extra zekerheid.

Ik weet niet of er bij jou in Eindhoven in de buurt modellenbureau's zijn? Want dan kun je altijd even naar binnen lopen, zo kun je gelijk zien hoe of wat!

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als aanvulling op de eerste reactie: Als ze eerst en vooral geld willen zien voor een portfolio....word dan argwanend. Als ze wat in je zien, willen ze echt wel wat in je investeren aangezien ze ook aan je gaan verdienen.
Volgens mij kun je een foto van jezelf (zonder make-up) naar een modellenbureau sturen wat betrouwbaar is, dat is natuurlijk heel belangrijk.