Nou bij mij niet. Het is zelfs voor het eerst toegepast bij schrale lippen.

http://www.xead.nl/vaseline-lip-therapy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist niet, het is goed voor elk plekje dat schraal is :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn oma zegt altijd van wel, maar ik gok dat dit gewoon een fabeltje is. Ik heb er in ieder geval geen last van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, vaseline beschermt je lippen
maar voedt niet, doet verder niets.
kan geen kwaad dit nu en dan te gebruiken ipv
lippenbalsem waaraan je lippen 'verslaafd' raken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je altijd lippenbalsem gebruikt, wordt je huid zacht en zul je eerder schraal worden als je eens een tijdje geen lippenbalsem gebruikt. Je 'verwent' je huid. Dus overmatig gebruik van vaseline op je lippen zorgt er inderdaad voor dat ze eerder droog worden als je stopt met het gebruik.

Verder zijn er mensen die overgevoelig zijn voor vaseline en die juist droge lippen krijgen het smeren met op vaseline gebaseerde lippenbalsem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je van mij er bij