Hoelang moet zelfbruiner intrekken???

Ik heb bij kruidvat bruin zonder zon gekocht alleen hoe lang duurt het om in te trekken of het daarna af te wassen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
22.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
staat dat niet op de verpakking?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee
amigo
12 jaar geleden
die stinkende? (ha ha) nee serieus er is er één die stinkt echt vreselijk en volgens mij van het kruidvat

Het beste antwoord

Je kunt de zelfbruiner het beste gebruiken na het douchen. Scrub je huid van te voren en gebruik daarna pas de zelfbruiner. Laat de crème goed intrekken en kleed je daarna pas aan. Douchen kan je het beste van te voren doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

vooral op knieeen en ellebogen eerst goed scrubben, daarna dun aanbrengen, net als een bodylotion, als het niet meer vochtig aanvoelt kun je je kleren aandoen, je moet het er niet afwassen, de kleur komt na een paar uur op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad als het droog is kun je kleren aantrekken.
Mijn advies is,om de drie dagen gebruiken dan houd je een mooi kleurtje.Alleen goed handen wassen als je, je ingesmeerd hebt,anders krijg je bruine handen.
Ik vind altijd als je dit gebruikt, dat je er altijd beter uit ziet