Kun je eelt (stevige huid) creëren (net zoals op je voeten) op plekken waar weinig eelt zit door die plekken veel te gebruiken?

Ik ga namelijk een record breken om op de knokkels van mijn tenen te lopen alleen het doet pijn als ik het veel doe doet mijn huid dan geen pijn meer
Ps: het klinkt raar maar niet als ik zeg dat het een weddenschap is en ik er geld mee krijg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het wel je huid die pijn doet, of zijn het je knokkels/botjes?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, als je zegt dat het een weddenschap is klinkt het helemaal niet raar.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
moet wel om een aanzienlijk bedrag gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt vanzelf eelt, je zal er dan wel veel op moeten lopen en over ruwe oppervlaktes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha ha @ kamiel je hebt gelijk, nu klinkt het heel normaal.
@ sanden, vraag eerst eens of er nog garantie op je tenen zit, ik weet niet hoever je zo gaat lopen, maar te lang kan vervelende gevolgen hebben. Dan heb je wel een lekker bedrag maar misschien nog last van je voeten als je geld al lang en breed op is.
Eelt zal je op je knokkels niet zo snel krijgen, misschien en paar extra dikke sokken aan doen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké tnx en het is maar 1 min lopen ofso iets van 30m
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je lichaam slopen voor geld???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je sloopt je lichaam niet hoor dan zou je kunnen zeggen met voetbal sloop je je lichaam met blessures

Het beste antwoord

Wanneer er veel en vaak wrijving is op dezelfde plek kun je eelt krijgen, ook aan de binnenkant van je handen. Dus ik denk dat je op je knokkels ook eelt kan krijgen op den duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nou eelt ontstaat alleen waar er veel weefselmassa is. Op knokkels zit alleen een laagje huid, dus de kans dat je daar eelt krijgt, acht ik zeer klein.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door het sporten heb ik flink eelt op mijn knokkels. Al zijn dat wel mijn handen. Op je tenen zal het minder zijn maar wel mogelijk.