Hoeveel krulspelden moet je in je haar doen?

hoeveel krulspelden is het gemiddelde dat je in je haar doet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
4K
Amadea
12 jaar geleden
Dat hangt er helemaal van af hoe dik je haar is en welke grootte van krullen jij wilt hebben...

Het beste antwoord

Dat is afhankelijk van de lengte van je haar en of je kleine krulletjes wilt of juist een grove krul of slag in je haar.
Er zijn natuurlijk allerlei verschillende maten rollers. Grote voor grove krullen of slag en kleine voor sterke kleinere krullen.
Bij mijn bejaarde buurvrouw draaide ik wel eens de rollers in. Dan gebruikte ik 21 rollers, dan had ze een keurig grijs krullenbosje voor de zondag. Die rollers waren vrij klein. Met kort haar en grote rollers krijg je een veel kleiner aantal, misschien maar zes. Ik denk niet dat er zo een gemiddeld aantal genoemd kan worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is niet te zeggen, gewoon op gevoel doen.
Heb je dik haar of dun?
Wil je een grove krul een slag of een fijne krul?
Gewoon mee oefenen en dan kom je er vanzelf wel achter.
Veel plezier van je krullen.