Kan je nagellak van je nagels afhalen zonder nagellak remover.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Antwoorden (7)

Je kan het proberen eraf te krabben, dat werkt overigens niet altijd...
Bij sommige nagellak helpt het om een beetje te schrobben met water zeep en een borsteltje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is lastig.
Maar wat ik eens heb gedaan toen ik geen remover had en mijn nagellak echt lelijk was geworden:de nagellak eraf gevijld met een nagelvijl.
Ging nog vrij makkelijk ook.
Daarna mijn nagels ingesmeerd met een beetje handcreme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je lang genoeg blijft krabben lukt het uiteindelijk wel. Nouja, de randjes, het binnenste blijft lastig.
Misschien met een vijl? Pure alcohol? Of natuurlijk aceton, dat zit in nagellakremover. Weet niet of het werkt, maar het zou zomaar kunnen. Ik verneem zojuist dat 'spul tegen wratten' er ook tegen werkt, dus als je dat toevallig hebt? Of terpetine of stickeroplossing? Misschien make-up verwijderaar?

Zijn zomaar dingen die zouden kúnnen helpen, of het echt werkt weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Nieuwe nagellak erop smeren er meteen eraf halen, dan neem je de oude laag mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) en waarmee haal je 't er dan af?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een doekje of watje. Doe ik ook wel eens, maar werkt niet altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja met watje. Tuurlijk werkt remover beter maar als je dat niet hebt...
Ik hoop dat je hier iets aan hebt:
Met een schaar kun je het er gemakkelijk vanaf halen. Als je zo'n handschaartje hebt en geen keukenschaal kun je zelfs bij de randjes komen. Het beschadigen van je nagels valt reuze mee! Serieus. Ze zien erna wel wat lelijk en vaal uit. Dus dan moet je er een beetje handcrème opdoen.

Dit doe ik al jaren en het werkt perfect. Heb nog nooit nagellak remover gebruikt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door op andere manier en je nagellak te verwijderen, door middel van bijvoorbeeld een nagelvijl of een schaar, beschadig je vaak je nagels erg. Ik raad het je niet aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe er nagellak op en veeg het direct af met een servet