Groeien je eigen nagels door wanneer je nepnagels hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.8K

Antwoorden (4)

Ja waarom niet. Als je geen nepnagels hebt, groeien je echte nagels toch ook door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De nepnagel sluit niets af, mocht je dat denken.

Nepnagel wordt over eigen nagel heengeplakt, de nagel zelf groeit en de nepnagel zal naar voren schuiven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar je echte nagels halen de nep nagels niet in dus daar merk je niks van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je nagels groeien door maar er komt weinig lucht bij waardoor ze niet zo stevig zijn als je ze de nep er af haalt kunne. Je nagels heel erg slap zijn