Hoe merk ik nou of een Lacoste polo echt of nep is? Op welke puntne moet ik controleren? Antwoord alleen als je er verstand van hebt aub. en Thnx

Ik had sinds kort een lacoste polo gekocht en er staat 100% katoen op. lacoste tekentje zag er ook wel goed uit, maar de kleding stinkt heel snel naar zweet terwijl bij mijn andere merkleding daar nooit last van heb. dus ik neem dan aan dat er gerommeld is met het stoff van de polo zelf.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.9K

Het beste antwoord

De knoppen zijn nooit van plastic, maar juist parel-achtig. Als er op de knoppen Lacoste staat -> NEP.
Meer dan 3 knoppen -> NEP.
Als je de knoppen naast elkaar zou leggen, zou geen eentje precies hetzelfde zijn als ze echt zijn.

Als het gemaakt is in een Aziatisch land -> NEP. (m.u.v. Thailand)

Als de maat is aangegeven in L - XL enz.. -> NEP.
De maat word altijd in getallen aangegeven bij Lacoste.

Er staat op het labeltje ook altijd een nummer, deze moet overeenkomen met: RN 87651-CA 16998.

Vaak staat er op de echte ook altijd: Designed in France, made in Peru.
Ook in Marokko worden echte geproduceerd.

Het krokodilletje..
Hier moet je echt goed naar kijken. Een kenner onderscheid zo de neppe van de echte. Je moet goed kijken. Kijk hoe het logo erop zit, als het maar een beetje losjes zit bestaat de kans dat ie nep is. Er zijn zelfs soorten waar de krokodil geen oog heeft. Je moet ook goed kijken waar hij zit. Hij moet ongeveer op dezelfde hoogte als de knoppen.

Genoeg aanwijzing om te kijken of hij nep of echt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goede uitleg :)

Andere antwoorden (3)

Je ziet het aan het logo, welke manier het vast is gemaakt en wat voor soort maat er op staat. 'S,M,L,XL' of maat in cijfers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het knoopje van een orginele lactose zijn van parels gemaakt.
Neppe van plastic.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het in een Lacoste-winkel hebt gekocht is de kans groot dat hij echt is. Kocht je het op een markt o.i.d. dan is de kans groot dat hij nep is.
Ze kunnen van Lacoste heel veel namaken, zelfs de knopen. Aan de stof kun je merken of je een neppert hebt of niet. Als er na het wassen weinig van over is, is het een neppert. Lacoste draagt comfortable, is dat niet het geval dat is het wss een neppert.

Wat heb je er eigenlijk voor betaald? Als het erg weinig is weet je ook genoeg.