hallo mensen , als ik mijn haar was komen er kei veel knopen in hoe kan ik dat vermijden ?

ik ben een meisje van 12

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
komdechijuitBrabant?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
??

Antwoorden (9)

Dit kan je voorkomen om na het wassen cremespoeling te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik na het wassen (terwijl je haar nog nat is) een cremespoeling of wanneer je haar droog is een creme voeding. Cremespoeling, spoel je er nog wel uit een cremevoeding niet. Allebei de producten maken het haar makkelijker doorkambaar. Wat je nog meer kan prooberen is om het vooraf te kammen en meteen nadat je uit de douche komt weer te kammen. Succes

Toegevoegd na 30 seconden:
Proberen met een o;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik na het wassen een conditioner waar anti-klit op staat. Even 2 minuutjes laten intrekken en dan uitwassen. Je zult zien dat je veel minder knopen hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na het wassen kan je dan het beste conditioner gebruiken.
Je doet dit in je haar en laat het ongeveer 5 minuutjes intrekken, daarna uitspoelen.
Je kan eens proberen om in de tijd dan de conditioner intrekt, je haar door 'te kammen' met je handen. Dit helpt bij altijd erg goed!
Er zijn anti-klit conditioners te koop zoals: http://www.drogisterij.net/Verzorging-Haar-Schwarzkopf-conditioner-anti-klit/P/3252844.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! (:

Toegevoegd na 43 seconden:
bij mij*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah ja
Je kan crème spoeling proberen. Haar wassen met shampo, daarna crème spoeling erin, even laten zitten goed uit spoelen en klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij hielp (net als bij de anderen zo te zien) conditioner heel goed. Ik gebruik meestal Andrelon, maar soms ook gewoon Kruitvat. Ik hoef nu in plaats van een halfuur maar 2 minuutjes te kammen, echt heerlijk!
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal borstel ik mijn haar voor ik onder de douche ga. Dan zijn de klitten eruit. En als ik dan de shampoo erin doe "mix" ik niet heel m'n haar door elkaar, maar maak ik een soort staart. Zo voorkom je dat er veel klitten inkomen. Daarna nog met een cremespoeling na, uiteraard weer niet door elkaar mixen, en dat uitspoelen en eventueel tijdens het uitspoelen met een redelijk grove kam uitkammen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd crème spoeling van schwarzkopf hij werkt super goed en als je bij makro voordeel pack koopt is ie ook niet zo duur ik doe altijd eerst shampoo dan crème spoeling dan kam ik het door spoel het uit dat doe ik dan nog een keertje niet zo heel veel en zo ver mogelijk bij je hoofd huid vandaan anders word je haar weer heel vet succes xxx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eerst conditioner gebruiken en daarna na anti-klit spray
de anti-klitspray van Gliss Kur is heel goed .
Ik heb zelf ook vaak last van klitten in me haar als ik het gewassen heb.