is o' de colonge een namaak parfum?

ik maak een werkstuk over parfum dus daarvoor wil ik het weten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je niet eerder de verschillen tussen eau de toilette, parfum en eau de parfum? Eau de Cologne is een specifiek product afkomstig uit Keulen. Zie Wikipedia.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, Kruidenvrouw, wilde ik ook net gaan typen.

Antwoorden (2)

Nee, dat heeft niets met namaak te maken. Het voornaamste verschil tussen parfum en eau de cologne is dat parfum veel sterker van geur is.
Parfum bevat ongeveer 20-40% geurbestanddelen, tegen 2-3% in eau de cologne. Zie voor meer informatie onderstaande bronnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, absoluut niet. Een Eau de Cologne is een bepaald soort parfum. Om hier meer over te weten zou ik boekjes over parfum kopen. Misschien kan je zelfs een neus interviewen.