Bestaat er een eyeliner speciaal voor contactlensdragers?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Ja, het verdient de voorkeur altijd cosmetica te gebruiken waarop staat: antiallergisch. Ook cosmetica producten die vlug uitlopen of kruimelen zijn voor contactlenzen dragers af te raden.

In de vakhandel zijn natuurlijk speciale oogmake-up producten voor contactlenzen gebruikers te koop. Dit soort producten zijn ook zeer aan te bevelen voor mensen met hele gevoelige ogen.

Toegevoegd na 10 minuten:
http://www.beautydiscover.nl/beautydiscover_artikelen/makeup-camouflagetechnieken/de-juiste-makeup-voor-dragers-van-contactlenzen/

Toegevoegd na 19 minuten:
Deborah - Precisione Eyeliner

Deze eyeliner bevat een unieke kwast, de ultradunne top van Toray-vezels garandeert een professioneel resultaat. De eyeliner bevat de vloeibare high-performance formule met een geavanceerde kwastpunt voor een dunne, veegvaste lijn. De eyeliner is geschikt voor gevoelige ogen door de verzachtende eigenschappen van kamille-extracten en linde-extracten, is sneldrogend en ongeparfumeerd.

Toegevoegd na 20 minuten:
http://www.ilmo-cosmetics.nl/nederlands/deborah_eyes.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Clinque is een goed merk voor contactlensdragers.