Hoe draag je een poncho?

binnen als soort van trui-achtig iets of buiten als een soort van jas? Of kan het allebei?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.5K

Antwoorden (3)

Hier in het westen draag je een poncho in plaats van een overjas. Ik kan me voorstellen dat het in Zuid-Amerika ook wel als trui wordt gedragen, maar in Nederland is het niet zo koud dat dit nodig is.
Amadea
12 jaar geleden
binnen én buiten - kan allebei.
bij kou buiten is het misschien te koud, dan doe je de poncho over je (dunnere) jas, staat leuk.
binnen gewoon als lekker extra warm.
kijk wat jou het beste bevalt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is nu helemaal in hè?
Ze zijn echt wel bedoelt als soort van jas.
Daar zijn ze dik genoeg voor.
Zeker met een trui eronder.
Misschien als je een dunnere versie hebt dat je hem als vest kan dragen maar daar is het nu echt nog te warm voor.