hoe kom ik van mijn onderbuikje af?

ik heb zo een 'onderbuikje' en ik vind het er niet uit zien. ik ben een JONGEN ik weet nie of het wat uitmaakt? graag tips!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (3)

Gaan roeien of paardrijden, prima om een mooie buik te krijgen.
En anders thuis oefeningen doen.

http://www.buikspier-oefeningen.nl/algemeen/buikspieroefeningen-voor-de-onderbuik-buikspieren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alcohol is een notoire dikmaker. Ze praten niet voor niets over een 'bierbuik'
Ga lekker sporten, schrijf op wat je in je mond stopt op valtaf.nl en hou bij hoeveel je beweegt.
Met gestrekte benen buikoefeningen doen want dat traint namelijk je onderbuikspieren. Dit 12 oeer doen en 2 min rust. Daarna 2 keer herhalen en dan heb je na een maand een prachtig resultaat. Suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sporten en gezond eten. Snoep en snacks zo veel mogelijk vermijden.