Als je maat 146-152 hebt van kleding, kan je dan ook een broek bestellen in maat xs ? ' of is dat te groot en te wijd ? ♥ x

Ik heb maat 146-152 van kleding.
En ik wil graag een leuke broek in maat xs bestellen alleen ik weet niet of dat dan te wijd zit.. (;
ik hoop dat jullie antwoord op mijn vraag hebben .

Groetjes,
Kiki

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.8K

Antwoorden (3)

Dat ligt eraan per merk bij het ene merk staat xs gelijk aan 146-152 en bij het andere merk valt het weer heel anders uit. Bij sommige sites staat er dat bij. Maar je kunt je broeken beter in de winkel passen dan weet je tenminste zeker dat ze goed passen. Of als je ze kunt terugsturen is het ook geen probleem natuurlijk. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan. Meestal zijn vrouwenbroeken (ik neem aan dat die xs een vrouwenmaat is), wat wijder bij de heupen, dan kinderbroeken. Je kunt 'm het beste gaan passen in de winkel als dat kan (de artikelen van wehkamp bijvoorbeeld zijn meestal te koop bij de C&A en Miss Etam). Anders kun je 'm altijd bestellen, maar als je verder niets anders besteld, en je stuurt de broek weer terug heb je voor niets verzendkosten betaald... Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het idd te groot en wijd zou kunnen zijn.
146-152 zijn lengtematen en xs is de allerkleinste damesmaat is ongeveer maat 32-34.
Het is de kledingmaat die ik zelf heb vandaar dat ik dit precies zo weet.
Ik pas wel maat 1.67/1.70 maar 146-152 is te kort en te klein dus lijkt mij dat xs voor jou te groot en wijd is.
De kans daarop is best groot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
167 bestaat niet, 164 en 170 daartegen wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@crea
Ik heb een T-shirt bij BonPrix besteld en daar staat toch echt in:1.67/1.70.
Zal wel naar de lengte verwijzen.
Het is bij mij wel zo dat ik maat 1.64 pas,maar dan zijn wel de mouwen tekort omdat ik ongeveer 1.70 ben,dus daar let ik echt wel op.