Ik heb een vierkant hoofd en ik ben 17. Kan mijn schedel nog groeien of moet ik er maar mee leren leven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
8.8K
Ritsuka
12 jaar geleden
Het zal echt niet helemaal vierkant zijn, maar bedoel je als een hoekige kaaklijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://i40.tinypic.com/foerfl.png dit ongeveer qua structuur

Het beste antwoord

Sorry, maar dat is onzin.
Niemand heeft een vierkant hoofd.

Het wordt wel eens zo genoemd:
Iemand met een vierkant hoofd wil graag in beweging zijn en is minder geschikt voor saai kantoorwerk. Zulke mensen kunnen fysiek heel wat aan en herstellen snel van zware lichamelijke inspanningen. Worden mensen met een vierkant hoofd verplicht om lang stil te zitten en zich te concentreren, dan gaan ze afwezig naar buiten zitten staren, of worden ze heel ongedurig.

http://www.goedgevoel.be/gg/nl/676/Gezichtsleer/article/detail/26791/2008/01/01/Laat-naar-je-hoofd-kijken.dhtml

En er zijn verschillende gezichtsvormen:
Vierkant - Het vierkante gezicht heeft een breed voorhoofd en een sterke, brede kaaklijn. Het kan rechthoekig lijken als het gelaat smal is
en meer tradioneel vierkant als het gelaat breed is.

Dat is een heel stoere gezichtsvorm.

Nee, je hoofd zal niet veel meer veranderen als je 17 bent.
Wel kun je met een juist kapsel heel veel doen aan hoe je over komt.
Dus ja, je zult er mee moeten leren leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://i40.tinypic.com/foerfl.png
Ritsuka
12 jaar geleden
Je tekent het nu vierkant, maar je hebt echt geen hoekpunten bovenaan je hoofd hoor :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, oke maar het ziet er wel vierkant uit
Ritsuka
12 jaar geleden
Het is gewoon een mannelijke kaaklijn, vinden veel vrouwen juist sexy hoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb er anders nooit wat van gemerkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikmoet ook zeggen dat ik redelijk bolle wangen heb door mijn overgewicht waardoor je mijn kaaklijnen niet ziet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Val een beetje af, en dan zie er veel beter uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga ik zeker doen deniz. http://www.soccernews.nl/uploads/derk-boerrigter%28ajax%29%281%29.jpg zulke wangen wil ik.

Andere antwoorden (4)

Je hebt een vierkant gezicht en je zal er mee moeten leren leven, maar of dat nu zo erg is? David Beckham heeft ook een vierkante gezichtsvorm.

Vierkante gezichten hebben sterke, hoekige lijnen rond de kin en kaak die ongeveer dezelfde breedte hebben als het voorhoofd. Een korte verzorgde baard brengt deze lijnen in evenwicht en zorgt voor een mannelijk en toch zacht element.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DB heeft geen 4-kant hoofd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DB heeft een iets langer hoofd dan ik. Ik heb een relatief klein hoofd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In bijgevoegde professionele website wordt hij toch als voorbeeld aangehaald voor een vierkante gezichtsvorm, wow......
Tja en goldboy, er zal altijd een beetje verschil zitten in gezichtsvormen. Daarom is iedereen uniek :)
een vierkant hoofd is gewoon onmogelijk dus je hoeft er niet mee te leren leven.

als het echt 4 kant is neem dan geen blockhead en probeer eens een petje. de dokter zal beslist niet mogelijk doen om te kijken wat de mogelijheden zijn wat betreft cosmetische ingrepen.

de vorm van je schedel zelf zal niet veranderen, maar de dikte van je huid bv weer wel.

zit het hoekige on top, kan je met een kapsel e.e.a. verbloemen.
heb je een hoekig gezicht zou ik er vooral niets aan doen!!

mannen met een hoekig gezicht blijken bijzonder aantrekkelijk te zijn voor vrouwen.

ben je een vrouw kan je ook heel veel doen met je kapsel en make up.

Toegevoegd na 48 seconden:
oops..... dat van de vrouw en make up kan je dus gewoon overslaan he...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het klinkt wel negatief zoals jij dat zegt: "moet ik er maar mee leren leven!"
Ja! Leef ermee!

Een vierkant hoofd is juist heel stoer!
Kan ook heel goed met stekeltjeshaar hoor! je hoeft het niet te verbergen onder een lange haardos. Kijk maar:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je gezicht kan een beetje vierkant zijn, daar verandert waarschijnlijk niks meer aan, wel kun je naar kapper gaan en vragen welk kapsel het best bij je gezicht pas. Maar je gezichtsvorm past wel bij je het zegt iets over wie je bent.