Wat is de beste manier voor je make up op te doen?

Foundation & concealer ? Foundation en met een grote kwast over je gezicht ?

Ik hoor zoveel manieren de een doet het weer zo de andere weer anders... wat is een goede manier zodat je toch de hele dag (redelijk) mooi blijft? ( Ik heb een gemengde huid ;) )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Ritsuka
12 jaar geleden
Voor dagelijkse makeup is foundation niet nodig, hooguit beetje concealer voor plekjes weg te werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind ik ook Ritsuka.

Het beste antwoord

Er zijn inderdaad heel veel tips te vinden.
Hier kun je ook weer tips krijgen.
Allemaal verschillende tips.

Mijn tip:
Doe zelf wat voor jou zelf het prettigste is.
Zelf had en heb ik met mijn gemengde huid vooral een poeder in de juiste tint. In de winter iets lichter dan in de zomer.
Kun je heel makkelijk bij werken, houd je huid mat,
is geen gedoe, geeft niet te veel af etc.
Ideaal!

http://www.glamour.nl/beauty/how-tos?utm_source=AdWords&utm_medium=cpc&utm_term=make-up%20tips&utm_campaign=Glamour%2BTraffic

http://beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/makeup.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zolang je je make-up in goed daglicht erop doet en het er goed uitziet kun je experimenteren en kijken wat jij het handigst/mooist vindt.