Kan er iemand met een spanet xs 2000 (jacuzzi) werken?

er ziet een p.sav( energie bespaar programma) op maar we kunnen ze niet zo goed instellen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Tijdens de ingestelde tijden kan je energie besparen door niet te filteren tijdens deze uren (LOW) of niet te filteren en de verwarming aan te passen (HIGH).

U hebt de keuze uit 3 P.SAV standen:

OFF -->P.SAV is uitgeschakeld

LOW (laag) --> De filtratie zal enkel buiten de P.SAV tijden gebeuren. De automatische verwarming wordt niet
aangepast.

HIGH (hoog) --> Er zal enkel buiten de ingestelde tijden gefiltreerd worden. De verwarming op vraag zal aangepast worden om er voor te zorgen dat de verwarming zo min mogelijk opgestart wordt tijdens de P.SAV tijden.

DE TIJDSTIPPEN VOOR ENERGIEBESPARING INSTELLEN

1. Houd beide navigatietoetsen 2 seconden lang samen ingedrukt
2. Gebruik de nav. toetsen om het P.SAV menu te selecteren
3. Druk op ‘OK’ om het menu te activeren
4. Kies nu met de nav. toetsen de gewenste P.SAV stand (ON/LOW/HIGH)
5. Bevestig met de toets ‘OK’
6. Gebruik de nav. toetsen om het gewenste beginuur in te stellen en bevestig
7. Gebruik de nav. toetsen om de minuten in te stellen en bevestig met ‘OK’
8. Gebruik de nav. toetsen om het gewenste einduur in te stellen en bevestig
9. Gebruik de nav. toetsen om de minuten  in te stellen en bevestig met ‘OK’

Nota’s
1. Indien u de spa manueel bedient wanneer de energiebesparing moet beginnen, zal
het begin uitgesteld worden tot u de spa niet meer manueel gebruikt
2. Indien de begintijd en de eindtijd dezelfde zijn, zal de energiebesparing niet
plaatsvinden
3. Door het spa water te verwarmen voor de energiebesparing begint en het dan te
laten afkoelen tijden de energiebesparing bespaart u de energie die vrijkomt uit het water,
vermenigvuldigt met het verschil in piek energieprijzen en normale energieprijzen.
4. Door de thermostaat te veranderen zorgt de controller er voor dat de verwarming
minder snel zal opstarten waardoor u terug bespaart. Op zeer goed geïsoleerde spa baden zal
de verwarmin en filtratie niet opstarten

Toegevoegd na 1 minuut:
De navigatie toetsen zijn de 2 pijltjes ( naar boven en naar beneden)