Als je krullen maakt in je haar en je het niet te vet wil laten lijken wat kan je dan het best gebruiken om de krullen toch de hele dag te behouden?

Ik wil een kapsel maken waarbij ik krullen in mijn haar zet maar toch mijn haar los wil houden. Ik wil dat als het los blijft het er speels en natuurlijk uit blijft zien. Als ik er haarlak in spuit dat is het vet en zijn het echt losse plukken. Wat kan ik hier het best voor gebruiken zodat ze toch de hele dag blijven zitten maar niet vet ogen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Elnett is op zich een heel goede haarlak die je haar ook los houdt. Ook zou je kunnen overwegen om je haar eerst te wassen met Adrelon Perfecte krul, en ook daarvan de schuimversteviger erin doen. Ik heb van mijzelf een klein beetje slag in mijn haar maar wanneer ik dit gebruik dan lijkt mijn haar veel meer te krullen dan normaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

voordat je krullen gaat zetten een versteviger gebruiken.
je hebt ook kleurverstevigers, zodat je meteen je haarkleur kan oppeppen.
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
graag gedaan! :)
over cream style kan ik geen zinnig woord zeggen, ik ken het spul niet.
maar ik zie dat je er al een vraag over hebt gesteld, dus we horen het wel.
Gebruik een foam of cream styling product,je haar blijft 'los'
en ziet er natuurlijk uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan beide,gewoon ff uitproberen.
Het voordeel van een foam/cream product is dat het natuurlijk valt en er minder vettig uitziet
Heel veel haarlak :D

Toegevoegd na 2 minuten:
ik zelf vind de haarlak van l'oreal heel erg fijn die is niet vet en heeft een bus. Als je echt geen haarlak wilt proberen kun je ook wat krul mouse of spray meenemen en gebruiken als je denkt dat de krullen aan het weg zakken zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het beste je haar na het wassen gelijk borstelen. Daarna mousse gebruiken en goed door het haar heen doen, dan weer borstelen, en de scheiding maken zoals je hebt wilt. Dan fohnen:)!