Welke modieuze brillen (geen zonnebrillen) zijn er nu in de mode voor jongens van 14 jaar?

Moet nl. een bril omdat ik het schoolbord niet zo goed kan zien. Nou zit ik er erg tegenop, maar als het toch moet wil ik liever een mooie bril die NU in de mode is.
IkHoorHetGraag ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (5)

neem lenzen
ogen lazeren
neem een grote zwarte bril die zijn nu in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zwarte RayBan bril is altijd goed bij jongens en meisjes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boven alles moet de bril JOU staan.
Omdat ieders gezicht anders van vorm is, staat een bril jou misschien super leuk terwijl diezelfde bril bij een vriend geen gezicht is. En een bril zegt ook iets over jou als persoon.
Neem bij het uitzoeken iemand mee die jou echt een eerlijk antwoord zal geven over hoe een bril staat en pas er gewoon een aantal/heleboel. Weet je het na het passen nog even niet, wacht dan een paar dagen en ga dan nog een keer passen of loop een andere winkel binnen. Een bril is heel persoonlijk en je zult versteld staan waaruit je tegenwoordig allemaal kunt kiezen.
Maar wat er in de mode is:
- Strakke brillen of vlindermodellen. De fifties en sixties zijn in!
- Opvallende en feestelijke kleuren (maar past dat bij jou?)
- Grote monturen, het liefst van kunststof
- Strakke en rechthoekige vormen
- Zwarte en bruin gevlekte monturen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van die grote zwarte nerd brillen zijn in. maar het kan zijn dat je daar niet mee staat, en kun je een andere bril kiezen. toen ik voor de eerste keer een bril moest vond ik het verschrikkelijk om mezelf te zien met een bril. maar na een paar dagen ben ik er aan gewend geraakt. maar als je jezelf echt niet met een bril op ziet lopen, kun je voor lenzen gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het Amerikaanse merk Guess staat voor lifestyle en mode. Deze modieuze brilmonturen combineren in hun vormgeving retro stijlelementen met de laatste couture. Pas nu Guess brillen online in onze digitale paskamer.

Klik op onderstaande link.

Toegevoegd na 56 seconden:
http://www.brilonline.com/onzemerken/guess