door een foto van de achterkant van je oor te maken en deze te bekijken??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Je zult nooit achter je oren kunnen kijken. Want wanneer jij je hoofd draait, draaien je oren mee.
Als je wilt zien wat er zich achter jouw oren bevindt, zou je in de spiegel moeten kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met een spiegel hoeft het geen raadseltje te zijn en kan je prima achter je oren kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 2 spiegels de ene spiegel kijk je in en de andere houd je achter je oor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan zelf natuurlijk niet achter je oren kijken.
Of je moet voor de spiegel gaan staan...
Of je vraagt het aan je moeder/vader/broer/zus enz..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je gaat voor de spiegel staan, en trekt met je ene hand je oorschelp wat naar voren, en met je andere hand hou je een spiegeltje er achter,
in de grote spiegel kan je nu de achterkant van je oor bestuderen.
12 jaar geleden
Ik begrijp waarom je deze vraag stelt, die neiging heb ik ook dagelijks (smetvrees).
Ik heb daar veel ervaring mee:
-minimaal 2 spiegels (niet echt makkelijk)
-buren en visite (schaamte en oneerlijke antwoorden)
-webcam (vaak te donker)
De beste oplossing tot nu toe: een HD videocamera met automatische scherpstelling en belichting.
Een geweldige ervaring, je ziet echt alles!