Hoe kan ik het best mijn haar knippen?

Ik heb erg lang haar en ik wil de dooie puntjes afknippen. Hoe doe ik dit ZELF zonder dat het schots en scheef wordt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

Zelf je haar knippen.

Zorg voor een scherpe schaar
2 elastiekjes.
spiegel.

Het haar kan zowel droog als nat worden geknipt. Voordeel van nat haar knippen is dat het haar beter hanteerbaar is.

Op onderstaande site kun je bekijken hoe je zelf je lange haar kunt knippen.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://haarknippen.hitbitz.com/kniptechniek.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je op deze link klikt kom je op een website waar een filmpje staat met 2 manieren om dit te doen. Simpel en in het Nederlands uitgelegd, succes!

http://www.beautygloss.nl/2009/03/28/filmpje-dode-haarpuntjes/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook naar een kappersschool gaan.
Dan ben je voor een paar euro klaar en je helpt er de toekomstige kappers en kapsters mee.

Succes.