Waar kan ik de cover van de H&M winter fashion 2011 vinden op internet?

Ik heb een boekje van de H&M alleen hij is weg! Maar ik heb de voorkant nodig voor een opdracht voor mijn opleiding. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1K

Het beste antwoord

Ik heb de cover zo snel niet op internet kunnen vinden, maar ik heb de folder thuis liggen en even voor je gescanned.
Plaatje bij antwoord
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel een superservice! +
Kimath
12 jaar geleden
blad lag naast me en scanner vlakbij, kleine moeite :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aadig van je! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd superservice, sowieso +1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeel erg bedankt:) Ik ben zoo blij heel erg bedankt bedankt x.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had niet verwacht dat iemand dit voor me zou doen. Bedankt:)

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of je deze bedoeld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neee ik bedoel echt van het tijdschrift! Maar toch bedankt! p.s. als u een foto kunt maken is dat ook goed!