De reclame met daarin Scarlett Johansson en het parfum 'the One' van D&C, is dat een nieuw luchtje?

Ik ging namelijk naar de Douglas en toen wisten ze nergens van.

12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Het beste antwoord

Nee, dit is gewoon het zelfde geurtje. ze zullen hem gewoon denk ik wat nieuw leven in willen blazen door een nieuwe reclamecampagne. Overigens is het D&G, maar dat even terzijde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dat is geen nieuw luchtje. Ik had deze twee jaar terug ook.
Weet dat ze 'm bij het kruidvat wel hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn bepaalde geuren die Douglas niet mag verkopen omdat Ici Paris die geuren in het assortiment heeft. Ik had dat zelf met een geurtje van Yves Saint Laurent. die mochten ze bij Douglas niet verkopen en bij Ici hadden ze die wel. En dan geven ze bij Douglas al gauw aan dat ze die niet kennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
oh dat wist ik niet interessant zeg