Hoe betrouwbaar is Coilex store?

Op deze site staan namelijk schoenen die ik heel graag wil hebben en je kunt ze bijna nergens anders vinden. Maar kan ik deze site vertrouwen? en moet je van tevoren betalen of achteraf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (1)

Bij deze site kun je betalen via Paypal of met creditcard.
Paypal heeft een vrij goed kopers-beschermingsbeleid en ook een geschillencommissie.
Coilex is een onderdeel van het Duitse Nat-2, daaronder valt o.a. ook Zalando.

Het lijkt mij een betrouwbare partij.