Waar kun je Nat-2 ‘4 in 1’ sneaker kopen?

Ik heb gezien dat je ze in verschillende kleuren wil kopen. Ik zou ze graag in het grijs of zwart willen. Maar waar kan ik deze vinden? Op het internet heb ik al gezocht, maar daar kon ik ze alleen in het wit vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.1K

Antwoorden (2)

ik heb hier een site gevonden ... maar ik weet dan weer niet of het wel echt te vertrouwen is.
http://global.rakuten.com/en/store/cleave/item/nat-2-stack/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De grootste collectie Nat-2 schoenen vind je op hun officiële site: Coilex. Er zit een Duitse onderneming achter die ook Zalando onder zich heeft dus je kunt er wel vanuit gaan dat ze betrouwbaar zijn.
Naast Coilex kun je Nat-2 ook vinden bij Zalando.