ik heb bruin geverfd haar maar het was een tijdje groen en nu zie je een blonde ondertoon, hoe oplossen?

ik heb het zelf geverfd, heb ook niet veel geld om dat aan kappers te besteden maar normaal gaat dat altijd goed maar nu was het een beetje groenig, vond ik niet zo erg want zo veel was het niet maar ik heb het meeste van mn verf weer een beetje vervaagd omdat ik het zo vaak was denk ik -jaja, heel slecht, ik weet het.- maar nu zie je weer een blonde ondertoon en ik wil het gewoon bruin, wat kun je daaraan doen?
het liefst wil ik verven even uitstellen, dat durf ik niet mer zo goed omdat ik nogal haaruitval had de vorige x omdat ik best wel droog haar heb..
Tips iemand? ze zijn erg welkom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Het beste antwoord

hee, gebruik een verfshampoo of een kleurspoeling. zelf had ik ook droge haren door het verven. sinds een half jaar gebruik ik john frieda kleurmouse en mijn haren zijn
#1 mooi gevoed
#2 minder droog
#3 goed gekleurd en
#4 blijft lang zitten.

of als je 15euro kan missen, ga naar brainwash, deze verven voor 15 euro je haar. of zoek een thuiskapster, deze zijn ook goedkoop en er zitten hele goeie bij :)

succes, en tegen de droogte: heel veel verzorgende producten gebruiken. dove oil is een hele fijne en vaak in reclame. maar ook maskers van de action werken goed en zijn maar 2 euro... in je haren doen, een nacht laten zitten (wel daarna je spullen uitwassen of goed handdoeken gebruiken) en uitspoelen met lauw water. je merkt meteen het verschil!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga naar een kapperswinkel en laat je adviseren over een zachte bruine spoeling. Als je nog geen grijze haren hebt, is een spoeling prima om je haar iets donkerder te maken. Bovendien zachter voor je haar. Verder, en deze tip is geen grapje: Als je haar weer eens groenig uitslaat, doe er dan een half uurtje ketchup in. Dat geeft "warmte" aan je kleur door de roodpigmenten. Bruin op blond geeft vaker een groenige kleur. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerste een rode teint pakken, kan ook kleurshampoo of wat dan ook. En daarna pas je bruine kleur. Hierdoor krijg je geen groene gloed en is je haar mooier van kleur en blijft het langduriger zitten.
Ook kun je een klein beetje rode of kopere verf door je bruine verf mengen.
Succes!