Waarom word de 'klassieke' regenjas vaak geel afgebeeld? Heeft dat een specifieke reden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2K

Het beste antwoord

Omdat geel een opvallende kleur is en die kleur kun je dan ook het beste zien als het wat donkerder is. Dit is vooral voor de automobilisten.

Toegevoegd na 57 seconden:
Dan bedoel ik niet schemerig maar gewoon zo donker als het regent
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je!

Andere antwoorden (1)

ik denk omdat geel een opvallende, lichte kleur is die je goed blijft zien als het zicht minder is door de regen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
+ ter compensatie van die rare min
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank