Wat kan er gebeuren als je je mascara er niet af doet?

Ik heb altijd mascara op,maar vergeet het er steeds af te halen. Is dat erg? en wat kan er dan gebeuren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.6K

Het beste antwoord

Dan loop je kans dat je 's ochtends wakker wordt met de 'panda-look' en dat je extra hard moet poetsen om het er af te krijgen.
Je traanbuisjes kunnen verstopt raken en je ogen kunnen ontsteken als je er te veel mascara in krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Familie van jou??Haha!^_~)
Zo kan je gelijk naar een Halloween feestje,ben je al deels geschminkt.

Andere antwoorden (7)

Dan kan je ontstoken ogen krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welnee joh!
Hoe kom je erbij??
En kans dat je oogleden enorm gaan plakken ´s ochtends, dat kan best pijn doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er gebeurt niet zo heel veel hoor.Ik haal t er ook maar 2x per week af en het ontsteekt of plakt nooit. Als je gevoelige ogen hebt is het natuurlijk verstandiger om je mascara eraf te halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat er kan gebeuren?
Nou niets bijzonders hoor, ik 'vergeet' het wel eens( of geen zin) en dan zit vaak mijn kussensloop vol met zwarte vlekken en mijn huid rond mijn ogen.
Nou dan gooi ik mijn kussensloop in de was en ik maak mijn gezicht( en ogen verder) schoon.
Niks aan de hand.
Als je van zoiets al last zou krijgen van irritatie gebruik je beter geen mascara,maar dat gebeurd echt niet zo snel.Eerder als je met de roller je oog raakt tijdens het opmaken.
Dus erg?Nou,nee dacht ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er gebeurt bij mij niks maar ik heb geen gevoelige ogen en ik gebruik waterproof mascara. Ik weet niet wat er gebeurt bij gewone mascara
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik slaap af en toe met mascara op vooral na een avondje stappen ;). Ik merk geen irritatie of pijn aan me ogen.
Ik gebruik geen flesjes rommel om het van me ogen af te krijgen, ik stap onder de douche, doe wat shampoo in me hand en maak daarmee me ogen schoon (dicht).
Daarna spoel het eraf en ga nogmaals om het bling bling te krijgen nogmaals met shampoo in me gezicht maar dan helemaal en het is zo klaar! Alles schoon. Het kost je maar 15 seconden inplaats van een half uur.
Dus als je geirriteerde ogen wilt voorkomen snel en gemakkelijk kan je dit doen.
Succes en sweet dreams met mascara :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je er gevoelig voor bent kan je een vete huid krijgen, dat heb ik altijd. Of stukjes mascara in je oog.