hoe verwijder ik mijn juigdpuisten?

ik ben een jongen vn 15 jaar en heb jeugdpuisten, ik heb tot nu toe de creme van samenwerkende apothekers gebruikt en de duurste clearasil, maar beiden waren sterk genoeg om mijn huid helemaal rood te maken en uit te drogen, maar niet om die k*t puisten te verwijderen.
hoe kom ik af van deze vieze dingen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heey, ik heb er ook last van. Nu je 15 bent kan je een antibiotica-kuur vragen van 15 dagen: doxycycline.
Ook kan je daarbij een antibiotica-lotion dalacin-T vragen.
Met die creme bedoel je zeker benzoylperoxide. Die is inderdaad agressief. Ik kreeg er een hele droge huid van en ben hier ook een paar dagen mee gestopt. Clearasil droogt het ook uit maar kan je wel blijven gebruiken (niet te vaak). Als dit allemaal niet helpt kan je een licht-flitstherapie doen. Ook kan je af en toe naar een schoonheidsspecialist gaan en die om advies vragen. Ik ben nu ongeveer een maand bezig, maar zie al duidelijk verschil. Succes!!!

Antwoorden (5)

Heey, ik heb er ook last van. Nu je 15 bent kan je een antibiotica-kuur vragen van 15 dagen: doxycycline.
Ook kan je daarbij een antibiotica-lotion dalacin-T vragen.
Met die creme bedoel je zeker benzoylperoxide. Die is inderdaad agressief. Ik kreeg er een hele droge huid van en ben hier ook een paar dagen mee gestopt. Clearasil droogt het ook uit maar kan je wel blijven gebruiken (niet te vaak). Als dit allemaal niet helpt kan je een licht-flitstherapie doen. Ook kan je af en toe naar een schoonheidsspecialist gaan en die om advies vragen.

Ik ben nu ongeveer een maand bezig, maar zie al duidelijk verschil.

Succes!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bij mij hielp was er wat bakkersgist (beetje vochtig maken) op doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga daarvoor naar een huid therapeut.

Mischien ook iets voor jou.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag bij de huisarts om de lotion inderm,
deze werkt heel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik kreeg van de dermatoloog eryacne en dat heeft mij goed geholpen.