Is een baseball jack nog 'in' deze winter??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben een jongen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou het heel veel uitmaken?
Als je dat aan wil doe je dat aan, maar ja, mode is ook niet aan mij besteed, maar ik kan er nooit zo goed tegen als mensen als makke schaapjes met de mode meelopen, creeer liever je eigen mode xd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lekker boeiend of het 'in' is, je draagt toch wat je zelf wilt, je wilt toch niet iets dragen dat door mensen is bedacht om 'in' te zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon dragen wat maakt het uit of het nou in of uit is .

Antwoorden (2)

Ja, ik denk het wel.. Want ze blijven leuk, en ze zijn volgens mij warm genoeg voor in de winter ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, absoluut, ze zijn overal (weer) te koop !