Dat is de naam van de arts die nu terecht staat voor de dood van de ster.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook de naam van een soort vet voor je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Murray's is een Amerikaanse lijn van haarstylingproducten, die in 1925 werd opgezet door C.D. Murray.

bekend van het blikje met vet voor het haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede wax gel voor je haar maar moeijlijk uit te wassen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja oranje potje is het, kan je bij de drogist halen. Werkt fantastisch maar je hebt veel zeep nodig om het uit te wassen idd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
murrays is een online watersport shop.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Murrays is ook een verhuurbedrijf voor autobussen en limousines in Australie.