Hoe krijg ik een glanzende mooie bruine zachte huid?

ik heb veel pukkeltjes op mijn benen en ik word er gek van als ik met mijn korte broek op straat loop kijkt iedereen raar naar mij want ik heb witte lelijke harde dikke pukketje benen!
en het geldt ook voor mijn armen(behalve dat hij wit is want mijn armen zijn bruin) en mijn buik!
(Eigenlijk mijn hele lichaam)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lange kleren aan....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niemand kijkt naar je, en als er al iemand kijkt zijn ze het een stap verder alweer vergeten. Newsflash: you are NOT the center of the universe! En allen die langer naar je kijken en je wel onthouden, denken niet aan pukkeltjes benen maar aan hele mooie blote benen...anders kijken ze niet langere en onthouden ze je niet. ( even testen: wie heb jij allemaal zien lopen vandaag in de stad, en hoe zagen hun benen eruit? )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als je niet in de stad hebt gelopen? Dan kan de test niet x]

Antwoorden (2)

Je verbeeldt het je dat iedereen naar je kijkt omdat je zelf je benen niet mooi vindt. Mensen om je heen houden zich echt niet me je benen bezig.
Maar wil je je benen bruiner hebben: meer in de zon zitten (mèt een goed zonnebrandproduct! langzamer bruin worden geeft een gelijkmatiger en langduriger kleur en is veel gezonder voor je; je wordt in de schaduw ook bruin overigens).
Als je je benen onthaart: doe dat volgens de aanwijzingen.
Je kunt je huid scrubben zodat die gladder wordt, en verzorgen met een smeersel zodat de huid niet uitdroogt.
Of je kunt niet al te ingewikkeld doen en een zelfbruinmiddel halen bij de drogist en dat gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en het voordeel van zelfbruiner is dat de kleur als het ware een laagje op je huid vormt, dus over al die witte plekjes heen (en spataderen enz...) aanrader: zelfbruiners van Clarins. niet goedkoop, maar ik vind ze de beste! of de zelfbruinende bodylotion van Dove, die bouwt langzaam een tintje op.