Ik heb puisten op mijn benen en op mijn armen,ik weet niet hoedat heet willen julie dat zeggen en willen julie zeggen hoe ik er weg mee krijg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
3.3K

Antwoorden (3)

Dat zijn ingegroeide haartjes, je kan ze weg krijgen door te scrubben met zout.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat vraagt ze toch.
Als je het heel veel hebt kan het ook Acne zijn !
Klik is op de link dan kan je zelf kijken of je het hebt.
http://www.polikliniekdeblaak.nl/huidtherapie_acnetherapie.php?gclid=CMD2hc25tqsCFUJJ3godCUXJdA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit zijn verstopte talgklieren (jeugdpuistjes genoemd) met een nederlands woord.
Komt weeens voor door vette en verkeerde voeding.
Maar dat is niet altijd de oorzaak.
Je zou een kommetje met olijfolie en grof zeezout kunnen gebruiken om deze puistjes aan te pakken.
Daarna een voor jou huid bestemde creme of zalf gebruiken.
Let vooral op je voedingspatroon en drink voldoende.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voorzichtig wrijven niet schuren.
heel zacht deppen.
Als het niet verbeterd advies en raad gaan vragen bij dichtstbijzijnde schoonheidsspecialiste.