Weet iemand waar je kleren kan kopen in Apeldoorn (en omgeving, of op internet) voor een schoolfeest met het thema Party in the USA ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode

Antwoorden (2)

Er zijn heel veel winkels die witte shirts met de vlag van amerika erop hebben staan (ik heb er laatst 1 bij Only gekocht). Je moet vooral bij de populaire winkels kijken (h&m, the sting)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet precies wat je zoekt (jongen/meisje, helemaal verkleed/toepasselijk gekleed) voor je themafeest, maar je zou eens een kijkje kunnen nemen bij feestshop Brouwer in Apeldoorn:

Feestshop Joop Brouwer
Asselsestraat 145-147
7311 EK Apeldoorn

Ook zou je ervoor kunnen kiezen om kleding uit je eigen verzameling te combineren tot een USA-look, dat is een stuk voordeliger natuurlijk. Een spijkerbroek, een blokjesblouse en (cowboy)laarzen bijvoorbeeld (als je zoiets hebt).

Verder is er natuurlijk de mogelijkheid om via de grote online winkels wat te kopen. Op ebay.nl vind je bijvoorbeeld goedkope basketbaloutfits, cowboyoutfits, t-shirts van typisch Amerikaanse bands, accessoires, enzovoort.

Veel plezier op je feestje!