Hoe maak je een armbandje vast met 1 paar handen?

Ik wil graag een armbandje om, maar aangezien er niemand is om hem vast te maken wil ik graag tips om dit voor elkaar te krijgen. Het sluitinkje (ik weet niet of je dit zo schrijft) is ongeveer hetzelfde als die hieronder.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 paar handen,..dat zijn er 2! Je bedoeld dus 1 hand ;-)
bamibal
12 jaar geleden
Ze bedoelt denk ik toch twee handen: de ene hand waar de armband om gaat, en de andere hand om hem vast te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het over 2 handen, ja. Een paar is 2 dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als je m bij jezelf omdoet heb je maar 1 hand vrij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha,ik heb ook heel veel van dat soort armbandjes!^^
En ik ben er ook altijd zo mee aan het klieren om ze vast te krijgen.
Dus degene die dan bij me in de buurt is,mag hem dan vastmaken.
Ik leg mijn arm altijd neer,met het armbandjes om mijn pols en dan lukt het me soms zelf ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuke vraag! En de reacties
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
....en sluitinkje had je goed geschreven.
Leuke vraag ook!
ronron1212
12 jaar geleden
met een paar handen moet dat lukken dat zijn namelijk twee handen. Met een hand is dat lastiger maar het kan wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoelde inderdaad dat je in totaal 1 paar handen hebt waarvan je eentje gebruikt

Het beste antwoord

Plak het eindje met het oogje met een pleister op je pols, (oogje vrijhouden) je kunt dan met 1 hand de sluiting aan het oogje bevestigen.
Als hij vast zit kun je de pleister weghalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip! Ik snap wel dat jij in de maand top 10 staat, haha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje!
Rieneke1
12 jaar geleden
handige tip! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het nogal omslachtig om steeds, als je een armbandje om wilt doen, hem vast te moeten plakken.
Als je elke dag een armbandje wilt dragen, en je doet hem elke keer als je naar bed gaat weer uit.
Maar als het maar voor 1 keer is, of niet zo vak, dan is het wel te doen.

Andere antwoorden (4)

Kwestie van oefenen. Zorgen dat je met je goede hand het haakje vast hebt. En dan goed mikken in het oogje.
Moeilijk uit te leggen,maar zeker niet onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan je arm (waar je het armbandje dan al half om heen hebt) tegen je buik aan houden, dan pak je het andere uiteinden en probeer je hem vast te maken.
ik hoop dat je deze uitleg snapt!
veel succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het uit geprobeerd, en bij mij werkt dat niet, want als je het slotje boven houd en het oogje onder, dan zie je niet wat je doet.
En als je het oogje boven houd en het slotje onder, dan valt die steeds naar beneden.
Armbandje tussen een muur en je arm geklemd houden. Even oefenen, maar dan gaat het prima (doet het zelf al jaren)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben rechts ( kan zijn dat jij links bent )maar dan moet je de uitleg maar effe omdraaien.
Ik pak het armbandje met mijn rechter hand vast bij het slotje en knijp het slotje ook al meteen open, dan leg ik hem op mijn been,leg mijn pols zo dicht mogelijk richting het oogje, dan heb je de meeste speling om het slotje naar het oogje te brengen, en dan klem je het slotje in het oogje.

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar dan heb je het armbandje dus wel links aan, als je hem aan de andere kant wilt hebben en je bent rechts, dan doe je het andersom, is alleen wat moeilijker, het zelfde geld als je links bent.