Hoe kan je je haar lang laten groeien? En als je haar tot aan je billen komt hoelang is het dan in cm??

Overal lees je dat je Aloe Vera en Knoflookshampoo moet smeren maar werkt dat nou echt? Heeft iemand echt goede tips geef ze me dan asjeblieft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
5.5K

Antwoorden (7)

Van shampoo gaat je haar niet sneller groeien,maar het is wel belangrijk dat je je gaat goed verzorgt. Gebruik een goede shampoo en conditioner (geschikt voor jouw haar), Niet te vaak (te heet) stijlen fohnen, kleuren is ook niet altijd even goed. En ga regelmatig naar de kapper om de dode puntjes te laten knippen. Je haar groeit gemiddeld 1cm per maand.
Wanneer het tot je billen is de lengte ook afhankelijk van hoelang je zelf bent,maar zal tussen de 50cm en 1m zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Net zoals je je lichaam niet kunt dwingen langer te worden, is dat ook met je haar het geval.Shampoo kan zorgen dat het prettiger aanvoelt, maar niet laten groeien. Het enige wat je nodig hebt is veel geduld
12 jaar geleden
Haargroei versnellen kan door:
-Zonlicht (moet het weer wel meewerken)
-Proteïnes
-Vitamine B
-Silicium of kiezelzuur
-Hoofdhuidmassage
-Knoflook en uien
-Lavendelolie
-Aloë Vera
-Appelazijn en thee van salie
-Rozemarijn
-Volwaardige voeding

Op de site in de bron staat verdere uitleg.

Ieder mens is anders, dus hoelang je haren uiteindelijk zijn kun je alleen zelf weten door iemand anders te laten meten.
En dat rijmt...
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn haar is heel lang:tot op mijn middel.
Wat heel erg goed is voor mooi en gezond haar en wat ook de haargroei bevorderd is vitamine B12.
Je kan gewoon een potje vitamine B12 kopen voor een paar euro bij het Kruidvat of DA,Etos enz.
Ik slik elke dag 1 zo'n pil.
Zorg dat je haar niet splijt aan de onderkant,haal er elke maand een piepklein stukje af.
Ik doe dat altijd zelf,kappers knippen vaak net iets teveel af,vind ik.
Neem ook elke week een haarmaskertje,dat is heel goed voor je haar.
Ik weet niet hoe lang je haar is,maar je zou ook( tot je eigen haar gegroeid is) van die lange clipextentions in je haar doen.
Een vriendin van mij had ze,en mensen dachten dat ze echt heel lang haar van zichzelf had gekregen.
(Kan je kopen bij de Haarimport-die hebben heel veel verschillende in alle kleuren en helemaal niet duur)
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Suc6!^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor die haarclips maar ik vind ze erg duur ik wacht wel even tot het echt lang is ( als het nog groeit dan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah,jammer..
Maar als je een keer een mooie lange staart wil(bijv. als je uitgaat),heb je bij de Haarimport ook heel veel losse staarten en vlechten( soort haarstukken)die je bovenop je eigen haar vast maakt.Ze kosten tussen de €10 en €30 en je kan ze in alle kleuren krijgen.En ze lijken nog heel echt ook!
Maar als je zoiets niet wil,die tip van vitamine B12 is echt goed hoor.
Ik had altijd al lang haar,maar sinds ik vitamine B12 is mijn haar echt enorm snel gegroeid.
Het bevorderd echt haargroei.
Het helpt zelfs bij haaruitval,het is dus echt heel belangrijk voor gezond haar.
Volgens mij heeft iedereen een eigen maximale haarlengte.

In mijn tienerjaren had ik haar tot op mijn middel en mijn beste vriendin kreeg het niet langer dan schouderlang. Bij die lengte was het bij haar al helemaal gespleten en brak het af.

En die maximale haarlengte is dus variabel tijdens je leven want mijn haar wordt nu ook niet veel langer meer dan tot op ca 15 boven mijn middel. De punten worden dan heel dun

Het is trouwens dat je haar dan niet meer groeit maar er zit een soort "stationaire fase" tussen groei en uitval en afbreken.

Dus als je je haar gewoon normaal verzorgd en je eet gezond, EN je laat het niet knippen (af en toe de dode punten eruit) wordt het vanzelf lang, als het echter niet tot je billen komt is dat voor jou (helaas) niet weggelegd
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elke 7 jaar stopt het haar met groeien, het maakt een 'pauze'.
amigo
12 jaar geleden
waar heb je dat precies vandaan? en hoe lang zou die "stopperiode dan duren? mijn haar stopt NOOIT met groeien. Helaas weet ik dat zeker. Ik zet erbij helaas omdat ik het moet verven anders ben ik grijs. Maar daardoor weet ik dus heel zeker dat mijn haar altijd groeit.Ik heb ALTIJD na 3-4 weken al 0,5-1 cm uitgroei. Het zal best de ene keer iets meer zijn dan de andere keer maar echt, dat grijs komt elke keer weer te voorschijn (helaas dus)
amigo
12 jaar geleden
ahhh ik begrijp opeen waar je op doelt, op een gegeven moment stop je haar met groeien, maar DAT is ook het haar dat daarna uitvalt, en DAT zie ik dus niet op mijn hoofd want de haren er omheen groeien nog wel. Die 7 jaar is een beetje de levensduur van een haar maar ook niet bij iedereen gelijk, die vriendin van mij had vast een kortere tijd. maar de groeisnelheid samen met de levensduur bepaalt hoe lang het wordt
Uit mijn eigen ervaring kan ik je garanderen dat geurloze knoflookshampoo je haren zeer snel laat groeien,ik gebruik hem tegen haaruitval . Vroeger ging ik om de 4 weken langs de kapper,nu moet ik om de 2 weken,aangezien dat ik een man ben,ben ik eigelijk niet zo blij ermee,maar het helpt ook tegen haaruitval,Dus daarom blijf ik hem te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoofd moet 10 minuten per dag ondersteboven hangen, als je dat doet groeit je haar sneller dan normaal, dan gaat je bloed sneller stromen en je haar gaat dus sneller groeien.
Dat doe ik ook en het werkt echt!