Ik heb heel lang nagel gebeten, maar nu zijn ze heel slap en deuken ze makkelijk in. Hoe krijg ik sterkere nagels?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag is echt al heel vaak langs geweest. http://www.goeievraag.nl/vraag/nagels-sneller-groeien-extra-uitleg.227131
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is toch wel een heel andere vraag. Deze gaat over sterker worden, niet over sneller groeien.

Antwoorden (8)

mariandel granulaat helpt heel goed, verkrijgbaar bij de drogisterij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hebben ze dit bij de kruidvat? En wat kost het ongeveer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet het van vriendinnen, ik weet niet wat het kost, maar zij waren mega blij ermee, volgens mij hebben ze het bij DA gekocht, maar het Kruidvat zal het ook wel hebben.
Hey lotgenootje! Je hebt daar een soort nagellak voor: nagel verharder! Te koop bij de drogist en werkt redelijk goed!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor een langere tijd geen nagels bijten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterke nagels komen van binnen uit.
Let dus goed op je voeding, dat je gezond en gevarieerd ee.

Door extra silicea te slikken.
Dat is kiezelaarde.

Het heeft mij altijd goed geholpen.

Kiezelaarde met calcium van Mariandl, te koop bij De Tuinen bijv. kost ongeveer 10 euro.
Het resultaat is niet meteen.
Het duurt een paar weken, maar dan ga je resultaat zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel goed, die bedoelde ik ook, dus een +
Vitamine B complex, te koop bij de drogist. Voor sterke nagels en gezond haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb vroeger ook nagels gebeten. Ben op een gegeven moment begonnen met Vaseline hand & nail - gewoon als handcreme: mijn nagels zijn hier supersterk door geworden. Zo sterk dat ze niet meer breken, maar soms midden in m'n nagel dubbel slaan *au!* Maar sterk zijn ze dus wel! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ervan af blijven, vitamine B nemen en ze elke dag invetten :)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan je zeggen het werkt echt ik heb van me dochter van 14 jaar .
Zei zag het op you tube en geloof me het werkt heel simpel gewoon knoflook in je nagellak doen zie het filmpje
S6 met mooi lange sterke nagels