Kun je je haar van blond naar bruin in 1 keer verven zonder problemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
2.2K

Antwoorden (5)

Ja, met de juiste middelen is (bijna) elke kleurverandering in een keer mogelijk.
12 jaar geleden
Van licht naar donker gaat meestal prima, ik zou het wel door een prof laten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van blond naar bruin is niet zo moeilijk, maar ik zou er wel goed over nadenken want terug naar blond is niet zo eenvoudig en kan aardig wat gaan kosten omdat je dat het beste bij de kapper kan laten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja van natuur blond . Van geblondeerd blond nee ,wordt gauw mat of groen . Maar terug wordt lastig dus denk er nog even over . Blonde types die donker gaan ,hebben vaak spijt ,het maakt snel wat harder . Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het zelf laten doen bij de kapper (brainwash). Kosten me 40 euro. Op mijn blonde haren kwam een oranje kleur gezet waardoor de bruin makkelijk zou pakken. Die oranje verf moest helemaal droog geföhnd worden. Dan kon de bruine verf er overheen. Aan t begin
Was ik erg donker en rood (door de oranje verf) maar na 3 x wassen was allles goed.