hoe hou je je benen het langst onbehaard?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Mode
Amadea
12 jaar geleden
Waarom zet jij alle vragen in de rubriek Computers & Internet - Overig? Daar heeft jouw vraag helemaal niets mee te maken!

Antwoorden (4)

Door de haren met wortel en al eruit te halen, door bijvoorbeeld harsen of epileren. Met scheren blijft de wortel zitten en komt de haar veel sneller weer terug en is snel weer zichtbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze weglezeren is de meest effectieve vorm. Maar ook duur.. Anders idd harsen of epileren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lezeren????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry laseren
Door threading, epileren met een touwtje je haalt hierbij ook de wortel weg.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hierbij trek je de haren met wortel en al uit de haarzakjes. Ze blijven hierdoor circa 3-5 weken weg en groeien terug als zachtere haartjes en dus niet als harde stoppels, zoals bij scheren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Epileren met een touwtje moet je door iemand láten doen denk ik hè?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt.
Als het goed is met Veet.
Ze zeggen dat het langer meegaat dan met scheren.
Success